Užsakant už daugiau nei 25 Eur ir apmokant bankiniu pavedimu, mokėjimo kortele arba per PayPal sistemą, pristatymas per DPD kurjerį nemokamas!

Kaip patikrinti, ar pasirinkta prekė yra prieinama?

Jei pasirinktos prekės dydis, spalva, modelis yra rodomas mūsų svetainėje, tai reiškia, kad prekė šiuo metu yra parduotuvėje ir ją galite įsigyti.

Kaip išsirinkti tinkamą batų dydį?

Prie pasirinkto batų modelio turi būti pateikta batų dydžių lentelė, pagal kurią Jums reikia išmatuoti savo pėdos ilgį ir nustatyti batų dydį. Daugiau apie tai rasite paspaudę nuorodą: https://www.eavalyne.lt/kaip-issirinkti-tinkama. Dėl išsamesnės informacijos prašome susisiekti su mumis telefonu arba el. paštu.

Kokiu būdu galima gauti daugiau informacijos apie parduotuvės siūlomas prekes?

Visos eavalyne.lt siūlomos prekės yra pateiktos parduotuvės internetiniame puslapyje. Jeigu ieškomos prekės nerandatė, susisiekite su mumis telefonu arba elektroniniu paštu ir mes mielai Jums padėsime.

Kaip gauti nuolaidą?

Informacija apie galiojančias akcijas ir nuolaidas yra siunčiama el.paštu tik užsiprenumeravusiems mūsų naujienlaiškį. Užsiprenumeravusiems naujienlaiškį el. paštu taip pat siunčiamas nuolaidos kodas, kurio vertė yra 10 Eur. Norėdami pasinaudoti šiuo kuponu, turite įsigyti prekių ne mažiau nei už 100 Eur. Nuolaidos mūsų parduotuvėje nesumuojamos.

Kaip pateikti užsakymą?

Užsakymus galite pateikti mūsų internetinėje svetainėje, telefonu arba el. paštu.
Tel. Nr.: +37069744000,
El.paštas: info@eavalyne.lt

Ar galima asmeniškai atsiimti batus parduotuvėje?

Lietuvoje mes esame tik internetinė parduotuvė. Stacionarias parduotuves turime tik Lenkijoje. Norėdami užsakyti prekę į stacionarią parduotuvę, prašome susisiekti su Klientų Aptarnavimo Biuru.

Kokie galimi atsiskaitymo būdai?

Už prekes galite atsiskaityti mokėjimo kortele, banko pavedimu arba atsiimant siuntą. Pageidaujamą apmokėjimo būdą turite pasirinkti pateikdami užsakymą.
Sąskaitos rekvizitai:
A/S: LT62 7044 0600 0813 8543
Bankas: AB SEB bankas
Gavėjas: eobuwie.pl S.A.
Atsiskaitan banko pavedimu svarbu mokėjimo paskirties skiltyje nurodyti savo užsakymo numerį, pirkėjo vardą ir pavardę.

Koks bendras užsakymo įvykdymo terminas?

Užsakymai paruošiami ir išsiunčiami 24 val. bėgyje. Kiekvieno užsakymo pristatymo terminas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo:
- su DPD kurjeriu prekes Jums pristatysime per 1 - 3 darbo dienas.
Mokant banko pavedimu ar kortele, užsakymas bus pradėtas vykdyti, gavus apmokėjimą ir užregistravus jį apskaitoje. Apie kiekvieną užsakymo vykdymo etapą informuosime Jus el. paštu. Užsakymo būseną galėsite patikrinti prisijungę prie savo asmeninės paskyros. Išskirtiniais atvejais, kai užsakymo įvykdymo terminas prasitęsia iki 14 dienų, nedelsiant būsite informuoti telefonu arba el.paštu.
Pastaba! Savaitgaliais ir švenčių dienomis užsakymai nėra vykdomi.

Kokiu būdu galima gauti užsakytas prekes ir kiek kainuoja pristatymas?

Pasirinkti prekių pristatymo būdą turite dar prieš pateikdami užsakymą.
Pristatymo kainos mūsų parduotuvėje:
- Užsakant iki 25 Eur pristatymas – 2,5 Eur;
- Užsakant už 25 Eur ir daugiau pristatymas – NEMOKAMAS;
- Atsiskaitant siuntos atsiėmimo metu pristatymas – 3,9 Eur.

Ar užsakymai yra siunčiami į užsienį?

Jūsų užsakymą mes galime išsiųsti į bet kurią pasaulio šalį. Norėdami sužinoti siuntimo išlaidas į kitas šalis, prašome susisiekti su mūsų Klientų Aptarnavimo Biuru, kuris įvertins pristatymo kainą.

Ar galima susitarti su kurjeriu dėl tikslaus pristatymo laiko?

Šiuo atveju, deja, mes neturime tam įtakos. Tačiau, jei Jus norite gauti siuntą tam tikrą valandą, Jus pats galite susisieks su kurjeriu ir susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko. Siuntos išsiuntimo iš sandėlio metu, Jums bus išsiųstas el.laiškas su siuntos numeriu, kurio dėka galėsite sekti siuntos kelią kurjerio svetainės puslapyje.

Ar galima užsakyti pasirinktą produktą kitos spalvos?

Visų produktų prieinamos spalvos yra pateiktos mūsų svetainėje. Jei norimos spalvos nematote, vadinasi šio produkto būtent tokia spalva šiuo metu neturime.

Ar galima užsakyti kitus produktus, kurių nėra eavalyne.lt?

Negalima. Visos prekės, kurias siūlome, yra pateiktos mūsų puslapyje. Jei nerandate norimo produkto ar norimo dydžio, prašome susisiekti su Kliento Aptarnavimo Biuru, kur mūsų konsultantai mielai patars ir padės Jums.

Ar galima koreguoti užsakymą arba atsiskaitymo būdą?

Norėdami koreguoti užsakymą, turite susisiekti su Kliento Aptarnavimo Biuru ir mes mielai padėsime Jums.

Ar galima atšaukti pateiktą užsakymą?

Norėdami atšaukti užsakymą turite susisiekti su Kliento Aptarnavimo Biuru.

Per kiek laiko galima grąžinti ar pakeisti užsakytą prekę?

Jeigu norite grąžinti ar pakeisti įsigytą prekę, tai galite padaryti per 30 dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.

Kokiu būdu galima grąžinti ar pakeisti prekę?

Norėdami grąžinti ar pakeisti įsigytą prekę, turite užpildyti prekių grąžinimo aktą, kuris yra pridėtas prie siuntos ir atsiųsti mums kartu su grąžinama preke adresu:

Eobuwie.pl S.A. (DPD Lietuva)
Terminalo g. 7, LT-54469,
Biruliškių km., Kauno raj., Lietuva
Išsamesnė informacija yra prieinama mūsų svetainėje:

Prekių grąžinimas

Norėdamas pakeisti ar grąžinti prekę, kokiu adresu turėčiau ją išsiųsti?

Siuntas reikia adresuoti:
Eobuwie.pl S.A. (DPD Lietuva),
Terminalo g. 7, LT-54469,
Biruliškių km., Kauno raj., Lietuva

Kokiu būdu ir per kiek laiko yra grąžinami pinigai už grąžintą prekę?

Pinigai į Pirkėjo nurodytą sąskaitą yra grąžinami per 14 dienų.

Kokiu būdu galima pateikti skundą dėl įsigytos prekės?

Skundai dėl prekės kokybės garantijos gali būti teikiami bendruoju 2 metų laikotarpiu. Tuo tikslu prekė kartu su aprašytu defektu turi būti išsiųsta adresu:
Eobuwie.pl S.A. (DPD Lietuva),
Terminalo g. 7, LT-54469,
Biruliškių km., Kauno raj., Lietuva

Prie siunčiamo aprašymo būtina pridėti pirkimą įrodančius dokumentus. Jei tokių dokumentų neturite, galite pateikti pirkėjo duomenis, pagal kuriuos galėsime Jus patikrinti mūsų sistemoje.

Į viršų
«
»